26. april 2011

Tirsdag og påsken er over. Venter på telefon fra Norsk Tipping..


I dag har jeg bare ikke gjort noe. Sitter akkurat nå og venter på at Norsk Tipping skal ringe og si at jeg har vunnet på EKSTRA. (jaggu sa jeg smør)
Påsken er over, men tulipanene står fint enda. Kjøpt for 30 kr.... Kanskje jeg har grønne fingre? snakke med dem kan jeg ikke. Det skal visst være bra for blomstene det, å snakke med dem altså. Men en tulipan forstår vel kun Nederlandsk,,,,,,tror jeg. Husker da jeg var yngre, jeg ble så fasinert over boken "Den Sorte Tulipan". Alexandre Dumas roman om de to naboene som konkurrerte om å få frem den første sorte tulipan. Selvfølgelig var den ene naboen "one of the bad guys" og tok ulovlig midler i bruk. mens den andre var snill og fikk "kongeriket osv osv)..Ja ja, kanskje jeg leser den på nytt en dag. Men i morgen forsvinner påskepynten for denne gang......

Ellers må man bare bøye seg i støvet for de som styrer med været. Enten det nå er Han der "oppe", eller det er meteorologene på Blindern. Knipset akkurat et bilde fra verandaen min. Det har faktisk blitt grønt i løpet av noen få dager. Lurer på hvor lenge det holder? Får virkelig håpe at sommerværet ikke gjør fra seg allerede nå. Uff nei, please!!!!!
Hmm? Ikke noen telefon fra Hamar og Norsk Tipping enda.
Oh well! Bedre lykke neste gang Helge

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"