7. oktober 2011

Fredsprisdagen

I går var det statsbudjettet, i dag er det utdeling av fredsprisen.....
Gidder ikke bekymre eller belemre hjernen min så mye med det. De fleste av de som får prisen har jeg aldri hørt om. Jeg synes egentlig at det blir mer bråk enn fred når den blir utdelt..
Vi ble jo skikkelig gode venner med Kina i fjor.
Men det jeg er mest opptatt av, er fotballkampen i kveld. Kypros-Danmark
Håper selvfølgelig at de "Danske drenger" får juling. Kun for at Norge skal greie, for en gangs skyld å komme til et sluttspill i fotball....
I tilfelle Kypros vinner, så foreslår jeg at de får fredsprisen....
Rent bortsett fra det;
Dagen i dag, den 7/10 2011.
89 år siden Bislett stadion ble offisielt åpnet. Heia Kuppern








62 år siden Staten Øst Tyskland (DDR) ble opprettet.









13 år siden Fornebu ble nedlagt som flyplass - Oslo Lufthavn Garder­moen ble offisielt åpnet da ble det slutt på søndagsmiddager ute på Fornebu, for å sitte å se på flyene som tok av eller landet)




Må jo si at Fornebu så ganske så flott ut???







Til slutt, dagens PC tips:
Hardware er den delen av datamaskinen du kan sparke i.

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"