17. januar 2012

En fin vinter, enn så lenge.

Et snev av vinter i Groruddalen.
Men heldigvis har vi vært skånet for kulde, og for mye snø denne vinteren. Enn så lenge. Men som de sier; februar kan bli kald. La oss håpe de tar feil. For da er det et visst håp om å slippe "skyskraperregningene" fra Hafslund dette året.. Det ble litt tøft med 10 spillejobber på 12 dager. Var ikke mye fart i meg da jeg var ferdig med TeDansen på søndagskvelden.... Ellers blir dette en "slapp av" uke for meg. Med kun to spillejobber. Fredagskvelden er det Dansekveld på Romsås Senter. Og søndag TeDans på Ivars Kro.

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"