5. november 2009

Ivars Kro og fremtiden

God overskrift ikke sant? Mye er sagt og kommentert, for ikke å nevne blitt spådd, om Ivars og hva som skjer med den populære Kroa i Grønlandsleiret.  Jeg vet ikke mer enn Dere. Men en ting er sikkert, jeg vil ikke høre på rykter engang.  Mange spør meg, dette fordi jeg har spillt det i alle år.  Men glem det. Jeg vet absolutt ikke mer enn hva sjefen har fortalt meg, og har forholdt meg til det. Selv om jeg mang en gang har  irritert meg over "skravlekjerringer" (begge kjønn)  som åpenlyst setter ut rykter om saken.  Sjefen selv har holdt informasjonene tett inntil sitt bryst, og kanskje det var riktig måte å gjøre det på. Jo mer nyssjerrighet, jo mer blest. Jeg har vært innom de nye lokalene,  de er meget bra, og stedet har et kjempepotensiale, hvis han spiller kortene  riktig..

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"