26. november 2009

Nye Ivars Kro..

Først HIPP HURRA!! for UMIT (sjefen på Ivars) for en fantastisk jobb!!!
Gratulerer til han, og alle de som har vært med!
Undertegnede var der for første gang på søndag som var og spillte på Te Dansen.
Og jeg må si at jeg ble veldig imponert over lokalet. Flott interiør, meget intime lokaler, nydelige farger, kjempelang bar. Scenen er veldig bra, der vi har øyesyn over hele lokalet, for ikke å snakke om FANTASTISK AKKUSTIKK, skal da liksom ikke være dårligere enn operaen..he he (nå vet jeg at innehaveren har kostet på mye penger på akkurat dette)..
Til og med entréen der, (selv om den ikke er helt ferdig enda) er koselig og lys. Med 2 vinduer på veggene, garderobe og bred trapp opp til 2.etasje. Oppe på første trappeavsats kommer det store speilet fra gamle Ivars til å henge.
I det store og hele så er det tydelig å se at det er lagt sjel i hele prosjektet...
Jeg for min del har hørt nesten bare positive reaksjoner fra publikum, det eneste er at de syntes at dansegulvet var litt lite. Men danseløver, frykt ikke!Det kommer en etasje til om ikke så lenge.
Her er noen bilder jeg knipset sist søndag før TeDansen. Jeg beklager kvaliteten på bildene, hadde ikke rett instilling på kameraet på mobiltelefonen.....
Klikk på bildene for å gjøre dem større
























Å joda! De var her alle sammen!!!!








Og noen var sprudlende, mens andre gråt av glede....

3 kommentarer:

Anonym sa...

I inclination not agree on it. I assume precise post. Especially the designation attracted me to review the unscathed story.

Anonym sa...

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat ebook[/URL], You are far from alone if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood avenues to build an income online.

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"