22. april 2010

Ja ja, tiden går......


He he, den har vi hørt om alle. Hvem husker ikke reklameskiltet; "Tiden går, Gjensidige består"? Jeg husker det velding godt. Det florerte ikke akkurat med reklameskilt i Skjåk på 60 tallet, men akkurat dette skiltet hang oppe på en vegg langs veien ikke langt fra der jeg vokste opp. Jeg syntes det var flott, ikke minst fargene, vi var liksom mer vant med sort/hvitt bilder. Nok om det.
Det jeg mener med at tiden går, er at det er veldig lenge siden jeg har vært inne på denne siden og oppdatert den. Flesteparten av dere har sikkert ikke merket det i det hele tatt. Men nå her en dag var det en som nevnte at de savnet siden min, så jeg bestemte meg for å prøve på nytt. Jeg lover ingen ting. Først må jeg komme meg inn i "systemet" igjen, sånn at jeg lærer meg hvordan jeg gjorde ting.

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"