24. april 2010

Romsås Pub

I går jobbet jeg på "pøbben" på Romsås Senter. Next Door Pub. Fint skal det låte. Men faktisk så er det noe i det navnet. Det er next door til meg. Alfor nær til å bruke bil og frakte instrumenter og høyttalere, Så dermed måtte jeg sette meg på apostlenes hester og bære dem. UGH!
Nok om det! Puben er koselig den, for dem som har lyst til å slå ut håret. Og folket holder seg som regel på beina. Bortsett fra en "dame" som falt bare 2 ganger på dansegulvet i går. Noe som jeg tror er personlig rekord for henne.
Takhøyden er ganske høy i forhold til nede i sentrum av Oslo, men det er vel gjengs for disse bydelspubene i Groruddalen.
Uttrykket, Hæla i taket, er vel ganske så nær sannheten. Sånn skal det være!
Spilletiden er "snill" 21.00 til 00.30. I hvertfall hvis man tenker på visse andre plasser (uten å nevne navn)nede i byen som enda operer med steinaldertider på 5 timers lange jobber.
Så hvis det er noen av musikantene som har et hull i bookinga en fredagskveld, og vil ha et sted å jobbe, der man slipper å bære instr. er det bare å ta kontakt..

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"