25. april 2010

Tøyen Pizza!


Borggt Bar&Pub i går kveld. Bestandig trivelig der.bra med folk også. Hadde med meg Rolf på piano.. Har en liten hemmelighet som jeg vil holde for meg selv, men.....Saken er at scenen der er så liten at man ikke kan stå side ved side.. Så jeg måtte stå bak Rolf og synge, mens han satt foran meg og spillte piano. Å joda! Jeg oppdaget at han har en gryende måne,,,haha.. Burde egentlig tatt et bilde av akkurat det, men da hadde det ikke vært noen hemmelighet lenger.
Nå er det søndag og klargjøring for TeDans kl 5. Kan dere tenke dere at i gamle dager, da det var kun overklassen i England som gikk på Tea Dance, kunne IKKE damene komme alene. Hvis de så gjorde, fikk de ikke komme inn i lokalet, men måtte sitte i et eget rom for seg selv og vente til det kom en Gentleman og bød henne opp til dans.... Er det rart det blir krig?

Ingen kommentarer:

UT Å REISE?

Glade musikanter

Glade musikanter
Helge & Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Ikke Helge og Bjørn Due

Jarle på YouTube

Jarle på YouTube
egentlig trodde jeg at jeg tok et bilde, men det var feil innstilling på kameraet, så det ble film isteden---- Oscar for beste produsent. KLIKK PÅ BILDET til og med med LYD!!!!!

Pompel eller Pilt?

Pompel eller Pilt?
advarer mot reparatører, klikk på bildet.

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon

Lasse og Svendsen,,,i heftig diskusjon
"....nå skal du høre her Lasse"